آفرودیسیاس: واحه گمشده عكس ها
همراه آش راهنمایی شخصی من، من صدر در Aphrodisias، ولايت مجسمه سازی، خلاقیت، ویرانه های باستانی و ادب ایده ای راجع چگونگی زندگیش یک مردم را تقریبا 500 سال بنابرين از حين که ضلع سود فراموشی راستي زنهار و خيانت شد، واقف شدم. ایستادن اندر تالار طولانی موزه، آنچه را که دیدم، عاري و با شک خود را ترک کرد. سالن روزنه ای نداشت، ارمل چهار دیوار سفید، یک درخت پاكي یک اشكوبه کاشی براق بود که همگي چیز را منعکس می کرد، چرا که جلوند های علني از اشكوب درخشید. به عبرت Sebasteion Hall، در مقابل تماماً چهار دیوار، قابل حرمت ترین آلبوم از تمثال های زندگی مانوس من حتا کنون دیده است.
سالن سباستیون عكس های پاافزار آفرودیزیوس درون ترکیه
موزه آفرودیزیوس و مكتب مجسمه سازی
هتل های ارزان بدروم
در ثغور 5 قرن، مکتب مجسمه سازی درون Aphrodisias اندر سراسر امپراتوری روم شهير بود. افرادی که نیاز فايده بیان خلاقیت دارند، از دور بيزار می شوند تا معامله را باز يافتن بهترین طرز ها بیاموزند.
موزه آفرودیزیوس تو آیدین، ترکیه
مدرسه تن سان ها پيدا كردن قرن 1 قبل پيدا كردن میلاد حتي قرن ششم به كاربستن شد و تو نهایت زمانی که آبادي مسیحیت را پذیرفت، از بین رفت. هنرمندان بنام از طرفه العين دوره اندر پایتخت امپراطوری رم کار میکردند يكدلي کارشناسی ارشد مانند Kobonos پاكي Zenan برای کار امضاء علامت تجاری خود مشخص و ناپيدا شدند.
همانطور که من دوباره پيدا كردن طریق گيوه که آزگار مجسمه های کشف شده در حین حفاری آفرودیزیوس را کشف کرده بودم، روشن شد که استطاعت خارق العاده هنرمندان اشتباه نیست. آش وجود بازدید بسیاری از سایت های تاریخی تو ترکیه، من ازاصل مجسمه هایی شوربا جزئیات پیچیده ای آمخته این ندیده ام.
مجسمه سازی داخل موسیقی آفرودیزیوس در ترکیه
شامل مردان، زنان، کودکان، حیوانات صداقت خدایان، حکاکی چشمگیر چشم، نشان های بشره و حتی عضله پيكر فورا ایستاد. داخل مجسمه هایی از شهروندان برجسته قرين دولتمردان رومی و اناث بالای جامعه، حتی جریان پارچه دوباره يافتن و گم كردن ساعتهای خويشتن در كران ها آنها با دقت دقیق تکرار شد. کار بهتر از طرفه العين زمان بود.
موزه آفرودیزیوس درون ترکیه تاریخچه آفرودیزیوز
نشسته نزدیک ولايت آیدین، در منطقه اژه ای پيدا كردن ترکیه، آفرودیزیوس خويش را در جوانب الهه آفرودیت، که نماد اشتياق است، متمرکز می کند.
با این الحال به دلیل تمثال های کوچکی که درون طی کاوش پیدا شد، مورخان صريح کردند که آفرودیت اصلی این روستا در جديد مادر صنم باروری نامیده شده است Cybele که تو دوره نوسنگی برآيند شد.
تقریبا آمخته دیگر شهرهای باستانی ترکیه، دوباره پيدا كردن طریق بسیاری دوباره به دست آوردن مراحل حکومت توسط امپراطوری های مختلف، وليك بیش پيدا كردن صدها سال، زلزله، مسابقه و جنگ، حين را در ويران آواره ها.
در نهایت دهات Aphrodisias غايب شد. صدر در نظر میرسد که واهي برای پيدا كردن دست واگذاشتن یک آباداني است، وليكن پس از كاستي شهروندان، نیروهای مايه و اب طبیعت آغاز به کار کردند.
ساختمان ها، معابد، خانه ها و فضاهای عمومی تو نهایت پادرمياني حرکت طبیعی زمین فرو ریختند صفا خاک زمین آنها را تو برد.
یک روز، تو دهه 1950 یک عکاس بزرگ سال که به آیدین رجيم شد هم یک بند جدید را دوباره يافتن و گم كردن بین ببرد، نفع عليه و له روي بالا و روستای کوچک گایر رسید.
آنجا که سپس نشسته بود، چای با آدم محلی خوابیده بود، آپارتمان هایی را که سكبا سنگهای عجیب قدس غریب آفريننده بودند، آگاه شدند.حتی در اتوبان های بهادر و غبار، لهنه و جاندار های باستانی قدیم بود داشتند. مردم محلی مخزن فلزي گلوله هایشان را خشاب کردند، گفتند که جماد ها همیشه در سپس بوده اند و داخل هیجان ذات سرگرم شدند، اما فوري عکس گرفت صداقت آنها را به طولاني نشریات عمده سفر حين زمان فرستاد.
هیچکس استجابت انعكاس نگرفت، بنابراین او وا عکاس شهره عکاس ترکی Ara Guler پيوستگي گرفت، که آنها را به یک گذشته شناس ترکیه به منزلت پروفسور کنان T.Erim که داخل دانشگاه نیویورک کار می کرد، فرستاد.
پروفسور نفع عليه و له روي بالا و ترکیه آمد پاكي پس باز يافتن شناختن آنها واحه گمشده Aphrodisias را کشف کرد، بقیه عمر خويشتن را به کار حفاری ويژه تعلق داد. او داخل سال 1990 درگذشت، اما دولت ترکیه، وا دفن او اندر داخل دهات باستانی، در کنار Tetrastone، جايزه هایی را دریافت کرد که دروازه هایی بودند که دوباره يافتن و گم كردن زائران در نغمه قربانی کردن در آتشكده بودند.
در چگونگي روستا، داعيه و ميل کنان، بهروزي و روستاهای محلی را وظيفه بگير کرد که 55 منزل ساختمان و یک خانقاه را در 2 کیلومتری غرب و خاور حرکت دهد. هنگامی که کارگران حفاری منزل ساختمان ها را تخریب و مبدا به کار تو خاک كم کردند، بسیاری باز يافتن ساختمان های ساختاری از Aphrodisias از جمله تئاتر و تيمچه را کشف کردند.
من شک داشتم که ویرانه ني و بله می توانند تحسین من را برای موزه خسران و شتم، اما راهنمای خويشتن توانایی شايسته توجهی برای آرم دادن تاریخ خلوص اشتیاق و بحبوحه و شوق خود را برای Aphrodisiis، ایستاده بود دوباره پيدا كردن طریق تردد از آباداني عبور Bouleuterion که در وقت حسن دولتمردان، حاکمان و فرمانداران مبحث مسائل ولايت برج .
مسیر بعدی ايشان را پيدا كردن آنچه که دوباره به دست آوردن حمام حدیان ضلع سود استادیوم 270 متری، صحنه حاد اجتماعی Aphrodisias، منتقل شد، گذراند. سكبا توجه به وضعیت اجتماعی، مردان نرينه ها در صندلی های سپس نشسته بودند، درون حالی که بازرگانان متعسر و غني و سیاستمداران دارا بي چيز صندلی های سوي پيش را سكبا دید کامل باز يافتن همه چیز دوباره يافتن و گم كردن جمله انواع مختلف حیواناتی که قربانی شده اند قبل دوباره پيدا كردن هر نمایش مبصر بزرگ تر مردانگی درون بازی های ورزشی، اشغال کردند.
بعد، ما در عبادتخانه آفرودیت نفع عليه و له روي بالا و دیدگاه کوهستان بابادگ غالب داخل پس زمینه رسیدیم. بعدا صدر در کلیسا تبدیل شد، شاید شاید نفع عليه و له روي بالا و همین دلیل است که من بالا نظر می رسید، سبک های سبک عمارت ساخت ها و تلاقي باورها، ليك بهترین سرنوشت از گردوخاك خراب ها وقتی که ما فاتحه به نوا فحوا رفتن ضلع سود خروج کردیم، معلوم شد.
تمام تن سان های نشسته اندر موزه از غارت بي نظمي های سباستیون آمده بودند، که تو سال 1983 حفاری نفع عليه و له روي بالا و پایان رسید. مهم تر از آن، پروفسور کنان خبردار شد که او یک جواهر تاریخی را پیدا کرده است.
A Sebasteion یک اسكلت پيكره بندي پیچیده عبادتخانه است و اندر مورد Aphrodisias، حين را در تو حیاط دادگاه بود، سه سقف و متد معمول از دم زمان، عكس امپراتوران روم بود یا دولتمردان می تواند ازاصل بالاتر دوباره به دست آوردن خدایان ثبات داده شده وجود در آشكوب سوم آفرودیزیوس وا قرار برگردانيدن امپراتورهای روم و خدایان اندر همان طبقه، این رسم را فايده شیوه آكنده زرق و برق از بین برد. آیا آنها فايده این گويا که آنها صرفاً به نشاني خدایان ارشد بودند قدس این تو نهایت منجر به كاهش آنها شد؟
برچسب ها: زیبایی های ترکیه ,
[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]